INFOLINIA: 695 080 386

FAQ - najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA

1. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez zakładania konta.

2. Jak założyć konto w sklepie?

Kliknij ikonę "ZALOGUJ" umieszczoną w prawym górnym rogu strony. Kliknij ikonę "Utwórz konto" po lewej stronie. Uzupełnij wymagane DANE OSOBISTE, a następnie stwórz swoje hasło.

3. Czy mogę zarejestrować się, używając Facebooka?

Nie, rejestracja jest możliwa tylko bezpośrednio w sklepie przy użyciu adresu e-mail.

4. Nie pamiętam hasła - co zrobić?

Kliknij ikonę ZALOGUJ znajdującą się w prawym górnym rogu. Następnie kliknij czerwony napis “NIE PAMIĘTASZ HASŁA”. W widocznym polu wpisz swój adres email przypisany do Twojego konta, a my wyślemy na podany adres link umożliwiający reset hasła.

ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć zamówienie?

Dodaj wybrane produkty do koszyka. Na zielonym pasku pojawi się informacja, że produkt został dodany do koszyka. Jeśli chcesz przejść do opłacenia zamówienia, kliknij ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu. Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w okienku pod produktami znajdującymi się w Twoim koszyku i naciśnij “ZATWIERDŹ”. W celu przejścia do następnego etapu przyciśnij “PRZEJDŹ DO KASY”. Uzupełnij wszystkie wymagane dane. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT z NIP-em, podaj wszystkie dane do faktury w komentarzu. Zaakceptuj Regulamin sklepu. Masz także możliwość zapisania się do Newslettera. Kliknij „Złóż zamówienie”. W przypadku wybrania metody płatności Payu postępuj zgodnie z informacjami na stronie. Gratulujemy! Twoje zamówienie właśnie zostało złożone, reszta w naszych rękach. Na podany przez Ciebie adres e-mail właśnie wysłaliśmy potwierdzenie złożenia zamówienia. Będziemy Cię na bieżąco informować o kolejnych etapach realizacji zamówienia, wysyłając maile.

2. Jak mogę anulować zamówienie?

Wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@homeandpassion.pl lub dzwoniąc pod numer 695080386.

3. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

Jeżeli chcesz dokonać zmiany w swoim zamówieniu, zrób to niezwłocznie (zanim zostanie wysłane) poprzez kontakt mailowy na kontakt@homeandpassion.pl. W wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia, które chcesz zmodyfikować.

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. Zadzwoń pod numer 695080386.

5. Zapisałem się do newslettera, ale nie otrzymałem kodu rabatowego - co zrobić?

Czasem maile wysyłane automatycznie wpadają do folderu SPAM. Sprawdź, czy Twój kod również tam nie wylądował. Jeżeli nie ma go tam, powiadom nas o sytuacji, pisząc na adres kontakt@homeandpassion.pl lub wysyłając sms pod numer 695080386, a my wyślemy Ci kod tą samą drogą.

6. Czy mogę kupić kartę podarunkową do sklepu Home & Passion?

Oczywiście. Link do zakupu znajdziesz w stopce strony w sekcji Karty podarunkowe.

7. Czy produkt może być zapakowany na prezent?

Niestety, nie mamy opcji pakowania na prezent, gdyż produkty starannie zabezpieczamy na czas transportu, aby nie uległy uszkodzeniu.

PŁATNOŚCI

1. Jakie formy płatności są w sklepie?

przelew elektroniczny (Payu, BLIK, karta płatnicza); przelew tradycyjny; za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki (dotyczy tylko zamówień wysyłanych kurierem).

2. Płatność poprzez serwis Payu nie powiodła się, a zamówiony produkt już ma status niedostępny i nie mogę zamówić go ponownie - co mam zrobić?

Dokonaj przelewu tradycyjnego i poinformuj nas o tym, pisząc na kontakt@homeandpassion.pl lub dzwoniąc pod numer 695080386.

3. Po jakim czasie płatność zostanie zaksięgowana?

Jeżeli zapłaciłeś metodą PayU, Twoja płatność będzie zaksięgowana w ciągu kilku minut. Zaksięgowanie płatności dokonanej przelewem tradycyjnym może potrwać do 3 dni roboczych.

4. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście.

5. Ile czasu mam na wykorzystanie karty podarunkowej?

E-karta ważna jest 3 miesiące od daty zakupu.

FAKTURA

1. Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście, dane do faktury napisz w komentarzu podczas składania zamówienia.

2. Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę wysyłamy tylko i wyłącznie drogą mailową - w linku do pobrania.

DOSTAWA

1. Jaki jest czas realizacji i dostawy zamówienia?

Zamówienia pakowane są i wysyłane po zaksięgowaniu płatności. Zamówienia złożone z płatnością przy odbiorze wysyłamy codziennie (w dni robocze) do godziny 10. Jeżeli złożysz zamówienie po godzinie 10, zostanie wysłane w następnym dniu roboczym. Zamówienia wysyłane za pomocą kuriera otrzymasz w ciągu 24h (czas może ulec wydłużeniu w okresie świątecznym, podczas trwania black friday lub z przyczyn zależnych od kuriera). Zamówienia wysyłane za pomocą paczkomatów InPost otrzymasz od 24 do 48h od momentu nadania paczki w paczkomacie.

2.Czy zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?

Gdy tylko Twoja paczka zostanie wysłana, otrzymasz drogą mailową powiadomienie o wysyłce.

3. Co stanie się z zamówieniem, jeżeli kurier mnie nie zastanie?

Kurier podejmie maksymalnie dwie próby jej dostarczenia. Po drugiej, nieudanej próbie paczka zostanie zwrócona do nas.

4. Czym wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy za pomocą kuriera DPD oraz za pomocą paczkomatów InPost.

5. Czy moje zamówienie może zostać dostarczone za granicę?

Obecnie realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.

6. Z kim mogę się skontaktować w sprawie mojego zamówienia?

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie do swojego zamówienia, napisz do nas na adres kontakt@homeandpassion.pl lub wyślij sms pod numer 695080386, a my chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

7. Czy mogę odebrać paczkę osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości.

REKLAMACJA I ZWROTY

1. Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem - co zrobić?

Niezwłocznie nas o tym poinformuj, pisząc na kontakt@homeandpassion.pl lub dzwoniąc pod numer 695080386. Do reklamacji ważne jest również przesłanie nam zdjęcia reklamowanego produktu.

2. Otrzymałem uszkodzony produkt - co zrobić?

Niezwłocznie nas o tym poinformuj, pisząc na kontakt@homeandpassion.pl lub dzwoniąc pod numer 695080386. Do reklamacji ważne jest również przesłanie nam zdjęcia reklamowanego produktu.

3. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Jeżeli dostałeś/-aś uszkodzony towar to:

W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania niezwłocznie spisz PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA - kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze. Protokół ten jest niezbędny do UZNANIA REKLAMACJI. Zrób zdjęcie uszkodzonej przesyłki. O zaistniałej sytuacji poinformuj sklep, dzwoniąc pod numer 695080386 lub pisząc na kontakt@homeandpassion.pl.

4. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

14 dni kalendarzowych od odbioru przesyłki.

5. Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?

14 dni kalendarzowych.

6. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Pobierz ze strony i wypełnij formularz reklamacji i włóż go do paczki.

Wyślij paczkę na adres: ul. Kępska 2/215, 45-129 Opole

Nie zapomnij solidnie zabezpieczyć produkty, zwłaszcza jeżeli odsyłasz szkło lub porcelanę.

7. W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?

Do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia.

PRODUKTY

1. W jaki sposób mogę sprawdzić dostępność produktów?

Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest niedostępny lub masz pytania odnośnie do produktu z wydłużonym czasem dostawy od 14 do 20 dni roboczych, napisz do nas na adres kontakt@homeandpassion.pl lub zadzwoń/napisz pod numer 695080386, a my chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

2. Gdzie znajdę informacje na temat specyfikacji produktu?

Najważniejsze informacje znajdziesz w opisie produktu oraz tabeli, znajdującej się pod opisem. Jeżeli masz dodatkowe pytania odnośnie do interesującego Cię produktu, skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na kontakt@homeandpassion.pl

3. Czy produkt, który przechowuje w koszyku, jest dla mnie zarezerwowany?

Nie, dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.

4. Czy kolory produktów na zdjęciach umieszczonych w sklepie oddają rzeczywistą kolorystykę produktu?

Kolory mogą się nieznacznie różnić w zależności od ustawień i rozdzielczości ekranu, z którego korzystasz.

5.Czy jest możliwość zamówienia produktu, którego nie macie w ofercie, a który istnieje w katalogu marki/producenta, z którymi współpracujecie?

Jeżeli zależy Ci na produkcie, którego akurat nie mamy w sklepie, napisz do nas w tej sprawie na kontakt@homeandpassion.pl, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

JAK PAKUJEMY

1. W jaki sposób będzie zapakowana moja paczka?

Jesteśmy sklepem, który dba o środowisko i nasze paczki pakowane są w sposób EKO.

Produkty, które nie mają jednostkowych kartoników markowych, owijane są solidnie w tzw. plaster miodu, czyli eko papier nacinany, który dzięki nacięciu doskonale zabezpiecza i amortyzuje porcelanę lub szkło. Następnie produkt (jeżeli jest bardzo delikatny) owijany jest w kolejną warstwę eko wypełniacza, jakim jest sztywny i gruby, zwinięty w rulon szary papier, a całość zabezpieczona jest nacinanym wypełniaczem tekturowym.

2. Całe zamówienie wkładane jest do odpowiednio dobranego wielkością kartonu, a wszystkie wolne przestrzenie wypełniane są eko wypełniaczem.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku delikatnych produktów, to do rozdzielenia ich od siebie używane są przekładki kartonowe lub nacinany wypełniacz tekturowy. To powoduje pełną amortyzację produktów i brak możliwości ich wzajemnego dotykania i ocierania o siebie.

O NAS

1. Gdzie mieści się siedziba sklepu?

Siedziba sklepu Home & Passion mieści się przy ul. Kępskiej 2/215 45-129 w Opolu.

2. Czy magazyn jest dostępny dla klienta?

Niestety, magazyn jest niedostępny dla klienta.

3. Czy istnieje sklep stacjonarny Home & Passion?

Nie. Home & Passion to tylko i wyłącznie sklep internetowy.

4. W jakich godzinach pracujecie?

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.