INFOLINIA: 695 080 386
  • Darmowa
    dostawa

    od 199zł
  • 14-dniowe
    prawo

    do zwrotu
  • Bezpieczne
    płatności

    on-line

Zwroty i reklamacje

        

WAŻNE! Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania, niezwłocznie spisz PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA - kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze. Protokół ten jest niezbędny do UZNANIA REKLAMACJI. Jeżeli istnieje taka możliwość, zrób zdjęcie uszkodzonej  przesyłki. O zaistniałej sytuacji koniecznie poinformuj  sklep, dzwoniąc pod numer 695080386.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2. Reklamacje, należy kierować na adres kontakt@homeanspassion.pl.
  3. Home & Passion zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
  4. Zwracany produkt powinien zostać zapakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  5. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  6. Zakupiony produkt należy odesłać wraz formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu na adres: Home & Passion ul. Głogowska 41c/3 45-315 Opole.

Formularz reklamacyjny - niezgodność

Odstąpienie od umowy sprzedaży na odległość