Zapisz się do newslettera i otrzymaj wcześniejszy dostęp do promocji na BLACK WEEK!
  • DNI
  • GODZ
  • MIN
  • SEC
INFOLINIA: 695 080 386

Zwroty i reklamacje

        

WAŻNE! Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania niezwłocznie spisz PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA - kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze. Protokół ten jest niezbędny do UZNANIA REKLAMACJI. Jeżeli istnieje taka możliwość, zrób zdjęcie uszkodzonej  przesyłki. O zaistniałej sytuacji niezwłocznie poinformuj  sklep, dzwoniąc pod numer 695080386 lub pisząc na kontakt@homeandpassion.pl.

Przyjęcie paczki bez zastrzeżeń powoduje, że wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzeń mechanicznych nie będą uwzględniane.

 

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2. Wszelkie reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i kierować na adres kontakt@homeandpassion.pl.
  3. Home & Passion zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 14 dni roboczych. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub za pomocą innego środa komunikacji wskazanego przez Klienta.
  4. Zwracany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, jego brak może być przedmiotem roszczenia Sprzedającego z tytułu obniżenia wartości handlowej zakupionego produktu.
  5. Zwrot nie będzie uwzględniony, jeżeli zwracany produkt został zniszczony.
  6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
  7. Za odstąpienie od umowy nie z winy sklepu koszty wysyłki towaru do klienta pokrywa klient. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta z tytułu otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z opisem, koszty transportu towaru do klienta pokrywa sklep.
  8. Zakupiony produkt należy odesłać wraz formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu na adres: ul. Kępska 2/215, 45-129 Opole.

Formularz reklamacyjny - niezgodność

Odstąpienie od umowy sprzedaży na odległość