WAŻNE! Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania niezwłocznie spisz PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA - kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze. Protokół ten jest niezbędny do UZNANIA REKLAMACJI. Jeżeli istnieje taka możliwość, zrób zdjęcie uszkodzonej przesyłki. O zaistniałej sytuacji niezwłocznie poinformuj sklep, dzwoniąc pod numer 695080386 lub pisząc na kontakt@homeandpassion.pl.
Przyjęcie paczki bez zastrzeżeń powoduje, że wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzeń mechanicznych nie będą uwzględniane.
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Wszelkie reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i kierować na adres kontakt@homeandpassion.pl.
- Home & Passion zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 14 dni roboczych. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub za pomocą innego środa komunikacji wskazanego przez Klienta.
- Zwracany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, jego brak może być przedmiotem roszczenia Sprzedającego z tytułu obniżenia wartości handlowej zakupionego produktu.
- Zwrot nie będzie uwzględniony, jeżeli zwracany produkt został zniszczony.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
- Za odstąpienie od umowy nie z winy sklepu koszty wysyłki towaru do klienta pokrywa klient. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta z tytułu otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z opisem, koszty transportu towaru do klienta pokrywa sklep.
- Zakupiony produkt należy odesłać wraz formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu na adres: ul. Kępska 2/215, 45-129 Opole.
Formularz reklamacyjny - niezgodność
Odstąpienie od umowy sprzedaży na odległość