Zwroty i reklamacje
WAŻNE! Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania, niezwłocznie spisz PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA - kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze. Protokół ten jest niezbędny do UZNANIA REKLAMACJI. Jeżeli istnieje taka możliwość, zrób zdjęcie uszkodzonej przesyłki. O zaistniałej sytuacji koniecznie poinformuj sklep, dzwoniąc pod numer 695080386.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Reklamacje, należy kierować na adres kontakt@homeanspassion.pl.
- Home & Passion zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
- Zwracany produkt powinien zostać zapakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- Zakupiony produkt należy odesłać wraz formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu na adres: Home & Passion ul. Głogowska 41/9 45-315 Opole.